טיפים לקניית קפסולות קפה איכותיות

קפסולות קפה נספרסו נקראות בדרך כלל בשמות רבים ושונים על ידי מקומות רבים ושונים תלוי לאן אתה הולך או אתר אתה נמצא. הם נקראים בדרך כלל פשוט קפסולות קפה אבל הם יכולים להיקרא גם מחזיקי קפה במקרים מסוימים. כמו כן, שים לב ששמות אלה מתייחסים לאותו הפריט. קפסולת קפה היא פשוט שם מהודר למיכל שבו מאוחסן הקפה.

הדבר הבא שאנחנו הולכים לדבר עליו הם קפסולות קפה ואיך לדעת אם הם באיכות הגבוהה ביותר. יש שתי דרכים לקנות קפסולות קפה. הראשונה היא לקנות אותם באותה חנות שבדרך כלל רוכשים מוצרים אחרים. הדרך השנייה לקנות אותם היא על ידי או הולך באינטרנט או במקרים מסוימים שכירת אדם או חברה כדי להפוך אותם בשבילך.

כפי שאתה בטח כבר יודע, קפה הוא רק פולי קפה לטחון דק. הוא עובר מגוון תהליכים כדי לגרום לעוצמת הטעם ולעובי שלו. כדי לתת לקפה שלך התחלה טובה וחזקה תזדקק למכונת קפה איכותית שיכולה לייצר את הכוח והטעם של הקפה שאתה רוצה. מכונות אספרסו ביתיות רבות אינן מסוגלות לייצר קפה איכותי. אם אתם רוצים לקנות כמוסות קפה, אתם צריכים לשקול מכונה שיכולה לייצר כוח ועוצמת טעם כאלה.

כאשר קונים כמוסות קפה, אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדאוג להם הוא כמות הקפאין המכילה אותם. יש להימנע מקפאין שכן הוא ממריץ. אם קפאין הוא המרכיב העיקרי של הקפסולה, הוא יוסיף לעוצמת הטעם של הקפה. אם לקפסולה יש גם הרבה סוכר שנוסף לה אז לא תקבלו את טעם האספרסו הנהדר הזה כי הוא היה מדולל עם סוכר שהוא לא אידיאלי. אתה צריך לחפש קפסולות קפה עם קפאין נמוך וטעם קפה טבעי באיכות גבוהה.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של קפסולות קפה; אחד מטחינה, יד שנייה ומכונות צד שלישי. הטחנים הם הכי יקרים, אבל הם לא מחזיקים מעמד זמן רב ופולטים הרבה יותר עשן. מכונות יד שנייה בדרך כלל בסדר אבל אתה יכול למצוא שהם לא מחזיקים מעמד כל עוד טוחנים חדשים ולפלוט עוד עשן. מכונות צד שלישי נחשבות בדרך כלל לאיכות הטובה ביותר משום שהן יכולות לייצר טחינה באיכות גבוהה יותר והן בנויות להמשך.

ההבדל שקפסולות קפה עושות לאספרסו שלך הוא מדהים. אפשר כמעט לטעום את השעועית אם משתמשים בה נכון. כמו כן, אם אתה משתמש במכונה הנכונה אתה יכול ממש לראות את השעועית מתחממת בתוך המכונה לפני שאתה שם אותם בכוס. זה משהו שאתה לא יכול להשיג עם כמוסות שנמכרו על ידי רוב הסופרמרקטים. קפסולות אלה גם לעלות פחות מאשר הטחינה המקורית. הם לא צריכים חשמל או מים כדי להפיק.

ישנם שני סוגים של מכונות קפסולת קפה זמינות היום: חצי אוטומטי או אוטומטי לחלוטין. מכונות חצי-אוטומטיות מאפשרות למים לזרום דרך שקי רשת טעונים מראש. שקיות רשת אלו מאפשרות לאבקת הקפה ולמרכיבים אחרים לדבוק בהן, ולוודא שהן מעורבבות באופן שווה. לאחר סיום תהליך הבישול, המים אמורים לנקז את שקית הרשת ולהפריד את פולי הקפה הטחונים מהמים. אחרי שהמים יתרוקנו לגמרי, המכונה תתאפס ותתחיל שוב את תהליך הבישול.

מכונות אוטומטיות עובדות על אותו עיקרון, אבל עם הכוסות. כוסות קיי, כמוסות קפה שיכולות לעמוד בחום, משמשות להכנת קפה. הם ממוקמים באחד ההופרים שנמצא במכונה וממשיכים לחלוט עד שהם מלאים. המכונות ימשיכו לחלוט כמוסות קפה כל עוד יש עוד ק-כוסות. מכונות אלה יכולות להיות יקרות מאוד ולא יכולות לשמש להכנת כמוסות קפה מיוחדות.