למה אתה צריך לקנות כמוסות נספרסו?

קפסולות נספרסו יכולות לשמש להכנת אספרסו מעולה אם אתה שותה קפה רגיל. הם תערובת של קפה ערביקה ורובוסטה והם קלויים קלות. זה מייצר קפה מאוזן וחלק שלא יכריע את חוש הטעם שלך. למרות שהקפה נטול קפאין באופן טבעי, עדיין תחווה מתיקות קלה ומגע של שוקולד.

יש שני סוגים עיקריים של קפה כשמדובר בבחירת קפה לנספרסו שלך. ריסטרטו וקפוצ 'ינו. קפריצ 'יו, שעשוי שעועית אמריקה הלטינית הוא קלוי יותר קפריצ' יו. זה זריקה בהירה, תוססת עם טעם עשיר, שוקולד. ניתן לצרוך את שתי הכמוסות ישר. הראשון הוא תערובת של דרום אמריקה, והשני הוא תערובת של דרום אמריקה.

קפסולות אספרסו VertuoLine זמינות גם כן. אלה הם תערובות של קפה Arabica ו Robusta, שגודלו במרכז ודרום אמריקה. בניגוד למקבילים שלהם, הם לא מכילים שעועית אפריקאית. כמוסות נטולות קפאין באדום. הסגולים הכהים משמשים לקפה חזק יותר. אתה יכול לבחור את הטוב ביותר לעצמך בהתבסס על ההעדפות האישיות שלך.

VertuoLine הוא מותג מתפתח בצפון אמריקה. שלא כמו VertuoLine, ניתן להשתמש בו להכנת שלושה סוגים שונים של קפה, כולל אספרסו ולונגו. למרות שהתרמילים שונים בגודלם, יש להם פרופילי טעם דומים. את הכמוסות הזולות ביותר ניתן למצוא בשחור, בעוד אלה עם הכי הרבה טעם הם הטובים ביותר למשקאות נטולי קפאין.

כמוסות נספרסו ניתנות למיחזור והן ידידותיות לסביבה. בהשוואה לקפה טחון, הם הרבה יותר זולים מקפה מבית קפה. אחרי שתשתמש בכמוסות, אפשר למחזר אותן. אפשר למחזר כמוסות משומשות עשויות מאלומיניום או מפלסטיק. ריסטרטו הוא הבחירה המושלמת לאלו שאוהבים בירות כהות. זה קל לכל אחד למצוא ולהשתמש במכונה. זה נהדר למי שאוהב משקאות כהים או משקאות כבדים.

קפסולות נספרסו אינן נטולות קפאין. כמו בכל הקפה, הם יכולים להכיל עד 30% קפאין, כך שאם אתה רגיש לקפאין, אתה צריך להימנע מהמותג הזה. מכונת הקפה הזאת לא מקבלת שום סוג או קפסולה משומשת. עם זאת, לקוחות יכולים למחזר כמוסות משומשות בחנויות קמעונאיות נבחרות. תוכנית המחזור הייחודית שלה מקלה על מחזור הכמוסות המשומשות.

איפה תוכל לקנות קפסולות נספרסו?

אם אתה מודאג מהעלות של קפסולות נספרסו, אתה יכול לקנות קפה בבית קפה מקומי. המחיר נמוך מזה של קפה טחון. חלק מהכמוסות אורגניות. הקפה שאתה שותה בבית קפה יהיה באיכות הגבוהה ביותר. מכונת נספרסו מציעה יתרונות רבים אחרים, מעבר לטעם הגדול. המחיר של מכונות נספרסו הוא למעשה דומה לקניית כוס קפה בבית הקפה המקומי שלכם.

בעוד שרוב יצרני הקפה משתמשים בנייר או בקפסולות פלסטיק, נספרסו ייחודי ביכולתו להשתמש בקפסולה ממוחזרת. הוא ניתן למיחזור אינסופי כך שהוא אידיאלי להגנה על קפה באיכות גבוהה מפני אור ולחות. ניתן להשתמש בו מחדש גם משום שהוא בהיר יותר מקפסולות אלומיניום בתולות. גם הסביבה וגם הקפה מרוויחים מתהליך המיחזור של מכונת הנספרסו.

בוטיק מקומי יכול גם למכור מכונת נספרסו. אתה יכול גם לרכוש נספרסו בזמן שאתה בחופשה או במשרד. ברגע שתקנה את מכונת הקפה שלך, תוכל להשתמש בה כדי להכין אספרסו בבית. אתה אפילו יכול להכין קפה משלך עם אותו אספרסו. קמעונאי גדול יכול גם למכור קפסולות נספרסו.

קפסולות נספרסו עשויות מאלומיניום הן עמידות וחסכוניות. ניתן גם לרכוש מגוון של מותגים שונים, כאלה צלי צרפתי, מאותו מותג בחוזקות שונות. כמה בתי קפה מציעים גם קפה מיוחד. כך תוכל למצוא את התערובת הטובה ביותר שתתאים לטעם הספציפי שלך. אתה יכול אפילו לחסוך כסף על ידי רכישת יותר מסוג אחד למכונת נספרסו שלך.