מדוע מכירת פולי קפה הוא עסק מצליח?

מכירת פולי קפה יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסות לחנות שלך. אתה יכול לצלות בעצמך, או לעבוד עם ספק דרופשיפינג שיספק קפה קלוי בסיטונאות ישירות ללקוחות שלך.

לפני בחירת מוצרים למכור בחנות שלך, שקול גם את קהל היעד שלה וגם את השוק המקומי. יותר מדי מוצר עלול לגרום לעייפות הלקוחות ולהוביל להפחתת המכירות.

אלו פולי קפה מכינים את האספרסו הטוב ביותר?

האם אתה חובב אספרסו? לא כל פולי הקפה הרגילים שווים

האספרסו האיכותי ביותר מיוצר באמצעות פולי קפה ערביקה, המגיעים מצמחים הגדלים בגבהים העולים על 600 מטר (1968.5 רגל).

צלי קפה כהים יותר הם הטובים ביותר להכנת משקאות אספרסו, מכיוון שהגוון הכהה יותר והטעמים העשירים יותר כמו שוקולד וקרמל מוסיפים עומק ועומק. צלי כהה יותר מתאימים גם למשקאות על בסיס חלב כמו לאטה, מקיאטוס, קפוצ ' ינו וקורטדו.

קפה רובוסטה מגיע מגבהים נמוכים יותר ונוטה להיות מריר ופחות מתוק, ומספק את התערובת האידיאלית עבורך עם טעמים מאוזנים ורמות קפאין. כאשר מעורבב יחד לתוך אספרסו תערובת זה יוצר את אידיאלי קפה ניסיון המבוסס על שלך העדפות אישיות וחיך.

אילי אספרסו טחון אינטנסו קפה צלי כהה הוא בחירה אידיאלית להכנת אספרסו, ומספק את טעמו העמוק ללא כל המרירות הקשורה לצלי תחתון. בביקורות קפה רבות היא מדורגת בעקביות כאחת מפולי האספרסו המדורגים ביותר-דבר שאילי עשתה בעקביות לאורך ההיסטוריה שלה.

מדוע פולי קפה הם קלויים?

קליית פולי קפה היא תהליך דינמי שמשנה את המבנים הפיזיים והכימיים שלהם במספר דרכים, כולל פירוק מבני תאים לשחרור לחות, כמו גם ייזום תגובות כימיות שונות היוצרות משקאות קפה טעימים שאנו מכירים ואוהבים.

צלייה כוללת הנחת פולי קפה על מקור חום (בדרך כלל תוף, אם כי קומקום או תנורים עובדים גם הם) כדי להביא לשינויים פיזיקליים וכימיים שיוצרים כוסות קפה טעימות – הגדלת נקבוביות, העברת צבע מירוק לחום ושחרור מלנואידים הם חלק מהשינויים המתרחשים בתוך כל שעועית במהלך הצלייה.

הסדק הראשון הוא השלב הראשוני, תהליך אנדותרמי בו שעועית סופגת חום מתוף ועוברת טרנספורמציות עקב לחץ פנימי גבוה ואידוי לחות, כאשר שמנים נעים לכיוון דפנות כל תא שעועית ונלכדים שם.

שינויים בשעועית מסומנים בדרך כלל על ידי צליל "קופץ" נשמע כאשר מים, חמצן ופחמן דו חמצני בורחים מהשעועית. לאחר השלמת הצלייה, הקירור מתרחש כחלק מהשלב הסופי בהתפתחותו.

מהם פולי הקפה הטובים ביותר?

מענה על שאלה זו יכול להיות מאתגר בשל משתנים מרובים המשפיעים על מה פולי קפה מהווים את הבחירה האידיאלית – אלה כוללים מחיר, זמינות, מגוון והכי חשוב טעם.

זני קפה ערביקה ורובוסטה הם שניים מהסוגים הגדלים ביותר. ערביקה נוטה להיות האופציה הפופולרית יותר; עם זאת, גידולו דורש טיפול רב יותר ומייצר תשואות נמוכות יותר מזני רובוסטה.

מיקום הוא מרכיב חיוני נוסף בבחירת קפה. גורם זה ישפיע על טעמו כמו גם על גובה, כימיה בקרקע ותנאי גשמים.

ישנם כמה אזורים ברחבי העולם המייצרים כמה מהקפה המשובח ביותר, כולל קניה וברזיל. אזורים אלה בדרך כלל מתגאים בגבהים גבוהים יותר המאפשרים צמיחה איטית יותר עם טעמים עמוקים יותר.

זה אומר שאתה יכול לצפות לכוס ג ' ו עשירה ומתוקה יותר. זכור כי רבים מעדיפים טעמים חזקים יותר בעת שתיית קפה.

קפה לייפבוסט בולט כחברה אחת שמייצרת באופן עקבי קפה יוצא דופן תוך שימוש בשיטות עבודה מומלצות בלבד. הצלייה הקלה שלהם משתמשת בשעועית ניקרגואנית ממקור יחיד לחוויה מעולה של שוקולד וקרמל; בנוסף לאישור סחר הוגן אורגני שגדל בצל, כמו גם בדיקות צד שלישי כדי לבדוק עובש או מיקוטוקסינים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: חנות קפה tostato