מה הם פולי נספרסו ורטו? ‏

תרמילי Nespresso Vertuo להכין כוס אחת 8 גרם קפה חם. ישנם פולי טעם שונים וגם תרמילים לא משובצים לבחירה. רוב התרמילים מכילים בין 160 ל-200 מ "ג קפאין לתרמיל. יש גם תרמילי פרימיום עם עד פי שלושה קפאין.

כדי להשתמש Nespresso NCS או Nespresso Vertuo אתה צריך לרכוש מתאם Nespresso Pod. למתאמים האלה יש חור קטן בחלק העליון של NCS בשבילך למקם מתאם הפולים שלך. זה מאוד קל לשימוש, וההוראות ברורות מאוד. הקפה יהיה מוכן תוך כמה שניות. ברגע שהוא מבושל, אתה יכול פשוט לשפוך אותו מעל ולתת לו לשבת לזמן מה. מכונת נספרסו תיתן לכם אינדיקציה כמה קפאין הוסף לקפה מבושל לאחר הפיענוח.

היחידה הסטנדרטית מגיעה עם ארבע כמוסות בארבעה טעמים שונים: וניל, אגוזי לוז, קרמל ושוקולד. טעמים בודדים של NCS זמינים גם, כמו גם סקופים משולשים. אלה נהדרים למי שנהנים יותר מטעם נספרסו אחד. אלו אפשרויות הטעם היחידות שבאות עם היחידה הסטנדרטית. באפשרותך גם לבחור מתוך גדלי הגשה בודדים או כפולים.

אחד הדברים הטובים ביותר על שימוש מערכת תרמיל נספרסו כדי להכין קפה רגיל הוא שזה מאפשר לך להשתמש בדיוק אותו מבשל נספרסו שאתה משתמש עבור זריקות אספרסו. כי כולם משתמשים באותה טכנולוגיה שכולם נותנים לך את אותן תוצאות. זה אומר שאתה יכול להתאים את הלחץ כדי להפוך את זריקות נספרסו שלך, לא משנה איזה מכונת נספרסו היא. זה מה שנותן לכל מכונה את הטעם הייחודי והטעים שלה.

כל משפחות נספרסו ורטואו פוד עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר, ולכולם יש אותן תכונות. הנספרסו ורטואו אייפוד (Nespresso Vertuo Ipod) יוצר עם כוס איטלקית מאווררת עם מעטפת חיצונית של שיבולת שועל או שקדים, מעטפת פנימית חלקה ורצועה חלקה של עור בתחתית. הוא כולל זרבובית צד, ואחיזה ללא פליטה. גוף המתכת של אל-חלד גמור בשחור. אתה יכול לחלוט קפה רגיל או לשתות אספרסו עם התרמיל הזה. ניתן לקבל מידע נוסף אודות מכונת קפה קפסולות.

ניתן להשתמש בקפסולות קפה מסוג Nespresso EZ Copper ו-Espresso Capsules על ידי מי שמעדיף לשתות קפה ללא הטרחה והוצאות של נשיאת מכונה נפרדת. המעטפת החיצונית הפלסטית של יחידה נוחה זו ברורה ויש חלל לכוס קפה בגודל סטנדרטי. ניתן לשטוף תרמילים אלה במדיח הכלים ולהכין אותם מנחושת ממוחזרת. הדבר מאפשר לך ליהנות ממשקאות חמים ולשמור על ניקיון המטבח.

קפה נחושת EZ וקפסולות אספרסו לבוא עם סשה שמאפשר לך במהירות להסיר כוס הקפה שלך ליהנות ספל טרי של תה, אספרסו, או קפה. אתה יכול לנסות טעמים שונים לפני שאתה מחליט איזה טעמים אתה רוצה להשתמש באותו יום. ניתן לבחור ממגוון טעמים מיוחדים, כגון וניל מוקה או אגוזי לוז. חלק מהטעמים המיוחדים ייקבעו לפי מה שהחלטת לשתות עם הקפה שלך, כך שלא תמיד תדע איזה טעם יהיה לך עד שתנסה אותו.

כמו בכל סוג אחר של מכונת קפה ואספרסו, גם קל לנקות את ה-Nespresso EZ Vertuo Pods. סל פלדת אל-חלד הנשלף מקל על הוצאת הכוס וליהנות מבשר טרי מבלי לשטוף את כל היחידה. לגוף הקפסולה יש גם מוט ניקוי מובנה. מאפיין גדול נוסף של היחידה הוא שהתרמילים הניתנים לשימוש חוזר הם מדיח כלים בטוח, להבטיח שלעולם לא תצטרך לחוות את התסכול של שימוש במכונת הכנת הקפה שלך כדי לנקות את הכוס לאחר כל שימוש. מערכת EZ Vertuo היא דרך נהדרת בשבילכם לנסות משקאות קפה שונים שעשויים מכמוסות, במקום לרכוש חבילות קפה נפרדות.