סוגי מכונות הקפה שאתה צריך לקנות לעסקים שלך

ישנן אפשרויות רבות בעת קניית מכונות קפה לעסקים. אולי תבחר לרכוש מכונת שירות מלאה או להעדיף טפטוף אוטומטי. אולי יש לך את הלב שלך להגדיר על מכונת פוד. זה יכול להיות קשה לחזות איזו מכונה תעבוד הכי טוב בשבילך, אבל ברגע שאתה יודע קצת יותר על מכונות קפה, זה יהיה קל יותר לבחור את זה שמתאים לצרכים שלך. ברגע שתעשה זאת, יהיה קל לצמצם את האפשרויות ולבחור את המכונה הטובה ביותר.

כשמדובר במכונות קפה, ההחלטה הראשונה שאתה צריך לעשות היא אם אתה רוצה מכונה אוטומטית מלאה או חצי אוטומטית. מכונות קפה אוטומטיות לגמרי מנקות את עצמן וניתן לתכנת אותן כמו מכונות קפה רגילות. הם דורשים התערבות ידנית כדי לאפס את המכונה אבל קל יותר להשתמש בהם ויש להם יותר תכונות מאשר מכונות ידניות סטנדרטיות. אם יש לך עובדים רבים שעובדים בבת אחת, מכונות קפה ידניות הן אפשרות נהדרת. עם זאת תצטרך לנקות כל שעועית שנשפכה ברגע שהם קורים.

מכונות חצי-אוטומטיות הן הטובות ביותר אם העסק שלך מתמקד בפתרונות קפה ואתה רוצה לשמח את הלקוחות שלך. מכונות חצי-אוטומטיות יכולות להציע את יכולות הכוח והתכנות של מכונות אוטומטיות באופן מלא עם הנוחות של תכונת הגשה איטית. מכונת קפה חצי אוטומטית יכולה לחסוך לכם הרבה זמן כי היא חכמה מספיק כדי לדעת מתי הגיע הזמן להגיש לאט את התהליך שלה זה גם חכם מספיק לא לבזבז קפה. מכונת קפה מסוג זה כוללת חיישן מובנה כדי להזהיר אותו כאשר איטי הגשה היא זמן. כאשר החיישנים יגלו שהמים לא חמים מספיק, המכונה תעבור אוטומטית לשיטה הידנית.

השלב הבא מקטגוריה זו של מכונות הוא מכונות הקפה בשירות מלא. מכונות אלו בדרך כלל חזקות יותר ומגיעות עם סירים איכותיים יותר, מסננים ותוכניות מורכבות יותר. מכונות אלה יכולות להיות יקרות יותר כי אתה משלם יותר. מכונה זו היא הבחירה הטובה ביותר אם המטרה שלך היא לקבל את הקפה האיכותי ביותר ואת השירות המהיר ביותר. ניתן להשתמש במכונות אלה גם במשרדים קטנים יותר כדי להקל על הגדלים השונים של הכוסות.

מכונת האספרסו היא הבחירה המושלמת אם יש לך קרנות בלתי מוגבלות ורוצה את מכונות הקפה הטובות ביותר למשרדים שלך. מכונות אספרסו אלה מייצרות את האספרסו הטוב ביותר האפשרי והן מושלמות להכנת קפה למסעדות, מלונות ומשרדים גדולים יותר. המכונות האלה משתמשות במאגר מים שמחזיק בין כוס אחת לחמש כוסות מים, מה שאומר שאפשר לשתות אספרסו בכל זמן ובכל מקום. יש להם גם מערכות חימום אוטומטיות, כך שלא צריך לחמם את המים.

עבור אזור המתנה משרדי גדול, או עבור מסעדה שלמה, מטחנה עשויה להיות מכונות הקפה הטובות ביותר לצרכיך. טוחנים אלה יכולים לייצר מגוון רחב של מאכלים מיוחדים כמו לחם תירס, אורז ומאפים משובחים. טחינה חיונית לפעולות שירות מזון. פונקציית הטחינה יכולה ליצור אבק עדין שיהיה שימושי בשיפור חוויית הלקוח.

אם יש לך קפה או בית קפה, או שאתה אחראי על כמה מסעדות, אז אתה בהחלט צריך מכונת אספרסו כדי לעזור לך ליצור מגוון מדהים של תה חם, כולל מוקה ולאטה. חלק מהמכונות האלה מאפשרות להשתמש בפולי קפה טחונים, מה שחוסך לך זמן וכסף כי אתה לא צריך לקנות אותם. למכונות האספרסו המתקדמות ביותר יש מערכת אוטומטית, אשר מבשלת את האספרסו המושלם לכל אירוע. מכונות אחרות יכולות להכין אספרסו לאורחים בכוס של האורח עצמו.

מכונת מסך מגע היא פתרון בר השגה לעסקים שרוצים את כוס הג 'אווה הטובה ביותר. זה מגיע עם כפתורי מגע שעושים את זה מהיר וקל להגשת קפה. לא רק שאתה יכול להגיש קפה בבוקר, אבל אתה יכול להגיש תה גם כן, עם טכנולוגיית מסך מגע זו. יש מכונות מסך מגע שמאפשרות לך להגיש תה או קקאו בכוסות, ויש גם דגמים שיכינו שוקו חם או קפוצ 'ינו בדקות. מכונות מסך מגע יהפכו כל כוס קפה למושלמת, ללא קשר לסוג.

למידע נוסף על מכונות קפה, הקליקו: https://coffeeol.co.il/