רינגים לעוגות ומוצרי אפייה

אם יש לך עוגה שאתה אופה בבית, אז אולי אתה זקוק לאפייה. יש סוגים רבים של מוצרי אפייה זמינים. באפשרותך לבחור מוצרי רינגים לעוגות ולאפייה או אפיית לחם, אפיית מקררים, מחבתות עוגה, גליונות אפייה, קישוט סלים ואביזרים, וגיליונות אפייה. פריטים אלה ניתן לקנות באינטרנט או בחנות הקמעונאית המקומית שלך.

טבעת אפייה משתמשת כדי ליישם עיצובים דקורטיביים על עוגה. הם באים במגוון סגנונות וצבעים לבחור מהם. הם זמינים בגדלים שונים כדי להתאים את העוגה הספציפית. ניתן לרכוש סוגים אלה של מוצרי אפייה בנפרד או כחלק ממערך אפייה מלא.

מחבתות אפייה הן סוג אחר. הם באים במגוון של עוביים וצורות. זה מאפשר לאופים ליצור עוגות בעלות צורה מסוימת. חשוב לקחת בחשבון את זמני האפייה של המתכון בעת רכישת מחבת אפייה.

קולר עוגה הוא אחד האביזרים המבוקשים ביותר. הם שומרים על תהליך האפייה בטוח וקריר. זה נעשה באמצעות מאוורר חשמלי. אין צורך בחימום נוסף. העוגה יכולה להיות מונחת בתוך לקירור בעוד אין עוגות אחרות מונחות על גבי זה. יש הרבה אפשרויות לקררי עוגות. אפשר למצוא אותם בחנויות כלבו ובחנויות לאפייה.

האביזרים וסלי הקישוט מאפשרים לאופים לקשט בקלות את העוגות שלהם. הם באים בכל הסגנונות. מצרכים אלה כוללים מחבתות עוגה, עוגות, פונדנט וג'ל לינרס, גלייז, קאקשפרס, מחבתות עוגה ודפים. ציוד לעיצוב עוגות ניתן לקנות חדש או להשתמש בו. אתה יכול להשתמש שוב בכמה מחבתות, למשל. חנויות מקוונות וחנויות כלבו מקומיות יכולות גם למכור חנויות חדשות.

המסכים חיוניים למקרה של הכנה. הם משמשים להסרת צמרות של עוגות מהצדדים. כמה מחבתות עוגה מגיעות עם טיפים מיוחדים למטרה זו. מחבתות עוגה מטופשות תמיד בטוחות יותר לשימוש, כאשר הן מצמצמות את הסיכוי לתאונות בעת הסרת עוגות.

סודה לשתייה היא דרך מצוינת למנוע מהשמרים והחיידקים לגדול בעוגות. סודה לשתייה משמשת אופים מקצועיים בשל איכויות היגייניות. סודה לשתייה יעילה בהריגת שמרים וחיידקים העלולים לגרום לזיהום במאפים. יש להשתמש בו בכמויות קטנות מאוד ויש לאחסן אותו במקום קר ויבש.

אם אתה רוצה חתיכת עוגה מיוחדת, אתה יכול לשקול להכין רינגים משלך. זוהי פעילות מהנה שהמשפחה שלך תהנה ממנה. ישנן אפשרויות רבות לחומרים ומרכיבים שתוכל להשתמש בהם כדי להכין רינגים משלך. זו דרך נהדרת להפוך כל קינוח לאישי.

אתה תצטרך מחבת אפייה, מרית שטותית, עוגה קצרה, ועוד כמה דברים אם אתה רוצה לעשות טבעת משלך. צריך להיות מגוון של עוגות קצרות, כולל גבינת שמנת ושוקולד מריר. אחר כך, תחמם את התנור. ברגע שהתנור שלך מוכן, הגיע הזמן לחמם מראש את מחבתות האפייה. באמצעות ווק חם, לאפשר לכל הקיצורים לחמם עד שהם הופכים נפוחים. ברגע שעוגות הקיצור נפוחות, אפשר להוסיף את טבעת השוקולד.

אחרי שתניח את רינג השוקולד על העוגה שלך, תן לזה להתקרר. לרסס את הרינגים בתרסיס ללא מקל לפני הסרתם. זה יעזור לעוגה לא להיצמד למחבת. לאחר שהעוגה התקררה לחלוטין, הגיע הזמן לחתוך אותה לחתיכות קטנות יותר.

השתמש במחבתות העוגה כדי להסיר בזהירות כל חתיכת עוגה מגיליון האפייה. השתמש בסכין משוננת לחיתוך תשבץ העוגה. הניחי את החתיכות שהוצאת על מחבתות העוגה שלך, והפכי אותן כך שתוכלי לאפות את כולן בבת אחת. לאחר מחבתות העוגה נאפו, אתה יכול לשים את שאר העוגה שלך בתנור.

ברגע שהעוגה יוצאת, אתה צריך לתת לה לשבת במשך חמש עד עשר דקות. בזמן שהוא מחכה, אתה צריך להריץ קיסם מסביב לקצה כדי לוודא שהעוגה מבושלת היטב. אפיית עוגות יכולה להיות מהנה, בתנאי שיש לך את הכלים הנכונים. קח את הזמן, ובקרוב תהיה מעצב עוגות מומחה.