מהן תביעות נזקי גוף?

תביעה בגין נזקי גוף היא פעולה משפטית המבקשת פיצויים מהאחראים לפציעותיך, כגון אלו מתאונות דרכים, מקרי רשלנות רפואית או פגמים במוצר.

תביעה בגין נזקי גוף יכולה לעזור לך לקבל פיצוי כספי עבור הפסדים נוכחיים ועתידיים כאחד, כגון חשבונות רפואיים, אובדן שכר או עלויות אחרות. זה מכסה גם נזקים לא כלכליים כמו כאב וסבל שעברת עקב האירוע.

מהם נזקים אישיים?

בתביעות בגין נזקי גוף ניתן לפסוק פיצויים בשתי קטגוריות עיקריות – פיצוי ועונשי.

פיצויים ניתנים לנפגעי תאונות בגין חשבונות רפואיים ושאר דמי כיס הקשורים לפציעתם, וכן פיצויים בגין כאב וסבל.

גובה הפיצויים לו אתם זכאים תלוי במצב הספציפי שלכם וכמה זמן נפגעתם.

נזקים כלכליים מתייחסים להפסדים כספיים כלשהם שנגרמו כתוצאה מהפציעות והתאונה שלך. זה כולל הוצאות רפואיות, אובדן שכר, כמו גם נזקים עתידיים במקרה של נכות לצמיתות.

חברות ביטוח ועורכי דין סנגורים לרוב מעריכים פחות את הנזקים הללו, כך שדווקא עורך דין חזק לצידך יכול לעזור להבטיח שתקבל את הפיצוי המגיע לך. שמירה על תיעוד מדויק של כל העלויות וההוצאות עוזרת להבטיח לך להחזיר את מלוא הערך של התיק שלך.

מהן ליטיגציה אישית?

ליטיגציה בגין נזקי גוף היא ההליך המשפטי לבקשת פיצוי כספי לאחר פציעה אישית. בתביעה, התובע (האדם שנפגע) מבקש פיצויים הקשורים לתאונה וטוען כי על האחראים לשלם להם משהו.

ליטיגציה עשויה להימשך זמן רב מתחילתו ועד סופו, שכן היא כוללת הצגת ראיות בבית המשפט וניהול משא ומתן להסדר. מכיוון ששלב זה עלול להיות מסובך וגוזל זמן, חיוני לפעול במהירות ולהיעזר ביועץ משפטי מנוסה.

הוצאות רפואיות הן מרכיב בלתי נפרד ממקרה של נזקי גוף, יחד עם אובדן הכנסה וכל נכות או ליקוי קבועים שהנפגע חווה. כמו כן, על עורך הדין של התובע לתת דין וחשבון בעלויות כגון טיפול רפואי בבית, סיוע אישי והסעה אשר עשויות שלא להיות מכוסות בפוליסת הביטוח של הגורם האשם. יתר על כן, נזקים לא כלכליים כמו כאב וסבל עשויים להיות קשים לכימות בדולרים.

מהן חוק ההתיישנות האישי?

למדינות רבות יש חוק התיישנות המפרט מתי אתה יכול להגיש תביעה בגין פגיעה גופנית. מגבלות זמן אלו חיוניות מכיוון שהן מבטיחות שאינך מפקיע את זכויותיך על ידי המתנה ארוכה מדי כדי להמשיך בתיק שלך.

בניו יורק, תקופת ההתיישנות הכללית של תביעות נזקי גוף המבוססות על רשלנות היא שלוש שנים; עם זאת, ניתן להאריך את ציר הזמן הזה בנסיבות מסוימות.

לדוגמה, אם נחשפתם לחומרים מסוכנים כמו אסבסט או גורמים גורמי סרטן, תקופת ההתיישנות עשויה להתחיל לרוץ מהתאריך שבו גיליתם את הפציעות שלכם – זה ידוע בתור כלל הגילוי.

סוגים אחרים של מקרים, ניתן להאריך את תקופת ההתיישנות בנסיבות מסוימות כגון כאשר נאשם עוזב את המדינה או אם הנפגע הוא קטין. התייעץ תמיד עם ייעוץ משפטי כדי לקבוע את חוק ההתיישנות המדויק החל על התרחיש הספציפי שלך.

מהם שכר טרחת עורך דין אישי?

שכר טרחת עורך דין הקשור לתביעות בגין נזקי גוף יכול להיות משמעותי, במיוחד אם אתה מגיש תביעה. עורכי דין חייבים לכסות אגרות הגשת בית המשפט, דמי זימון, חוקרים, אחזור ואחסון רשומות רפואיות, עדים מומחים להכנה למשפט ועלויות אחרות.

בהתאם למקרה, עלויות משפטיות ושכר טרחה יכולות להיות די משמעותיות, ולעיתים להגיע לאלפי דולרים. אם התיק שלך יוסדר לפני שהוא יעבור למשפט, סביר להניח שעורך הדין שלך תקבל החזר על העלויות והעמלות הללו.

הסדר שכר טרחה נפוץ הוא שליש או 33.3 אחוזים מפסק פשרה או בית משפט – זה ידוע בתור עמלת חירום.

שכר טרחה הוא דרך פופולרית לפצות עורכי דין על עבודתם במקרים של נזקי גוף. יש לציין שעורכי דין בדרך כלל לוקחים על עצמם יותר סיכונים כאשר עובדים על מגירה, כלומר ייתכן שלא תוכל להחזיר כסף כמו עם תעריף שעתי או הסכם שכר טרחה קבוע.

לפרטים נוספים : https://bondar-law.co.il/%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%AA/%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%96%D7%A7%D7%99-%D7%92%D7%95%D7%A3/