עוגיות בריאות ללא קמח

אם אתם מחפשים מתכון עוגיות בריא שלא משתמש בקמח, אל תחפשו עוד. אפשר להכין מתכון טעים ובריא בעזרת בצק עוגיות נטול קמח שהוא ללא חלב וללא גלוטן. מנוחה של 15 דקות לפני האפייה תיתן לעוגיות שלך את המרקם והעקביות המושלמים. ניתן גם להחליף אבקת סוכר עם ממתיקים אחרים, כגון פירות ואגוזים. במתכון זה, ניתן למצוא שבבי שוקולד ללא חלב או תחליפי אגוזים אחרים.

עוגיות שוקולד ללא קמח הן גם פחות שבריריות מאשר עוגיות רגילות, המסתמכות על השוקולד צ 'יפס כדי לשמור על צורתן בתנור. סוג זה של עוגייה ניתן להכין ללא שוקולד מותך, וכתוצאה מכך עוגיות גדולות יותר עם מרקם פריך יותר. ניתן גם להכין עוגיות שוקולד ללא קמח על ידי השמטת הקקאו או שבבי שוקולד לחלוטין. גם עוגיות שוקולד חסרות קמח קלות יותר להכנה. עם זאת, הם צריכים להיאכל בתוך כמה ימים של אפייה.

אם אתה מחפש מתכון ללא קמח, אתה תמיד יכול לעשות משלך. עוגיות שוקולד חסרות קמח הן טעימות בפני עצמן, אבל אפשר להוסיף להן גם כמה צ'יפס שוקולד. ברגע שהם כבר אפויים, אתה יכול לאחסן אותם במכולה אטומה. בדרך זו, הם לא יהיו רטובים. כאשר אתה מוכן לעשות כמה, אתה תמיד יכול לחמם אותם מחדש ליהנות בזמן מאוחר יותר.

אם אתה מודאג לגבי גלוטן, אגוזים, או אלרגיות חלביות, עוגיות חסרות קמח הן אידיאליות בשבילך. ללא גלוטן, ללא אגוזים וללא חלב, העוגיות האלה טעימות. ניתן להכין אותם גם מקמח שיבולת שועל, מקמח קוקוס או מקמח שקדים. רוב מתכוני העוגיות חסרי הפריחה דורשים שקדים או חמאת בוטנים וביצים. שימוש בחמאת שקדים במקום חמאת בוטנים יכול להפוך את העוגיות ללא חלב וללא אגוזים.

אם אתם מודאגים לגבי אחסון שאריות, עוגיות חסרות קמח יכולות להיות מאוחסנות עד 3 ימים במיכל אטום. הם גם יכולים להיות קפואים עד 2 חודשים. פשוט להפשיר אותם במקרר בן לילה. אז תהנה! ברגע שעשית אותם, בבקשה תודיע לנו! נשמח לראות את התמונות שלך! אל תשכחו לתייג את כולם באינסטגרם! תודיע לנו איך הם יצאו! אתה תהיה שמח שעשית!

אם אתה אופה עוגייה ללא גלוטן, אתה יכול להחליף את הסוכר של הקונדיטורים בקמח. אבל אתה צריך לזכור כי אקווה-פאבה לא תחליף חלבון ביצה. הבצק יהיה סמיך מדי וקשה לעבוד איתו. אז, עדיף להחליף את הסוכר של הקונדיטורים במקום חלבון ביצה שלם. ואז, לאפות וליהנות! אז למה אתה מחכה? קבל בישול!

מלבד שימוש בקמח העשוי מגרגרים טריים, עוגייה חסרת קמח היא אפשרות בריאה יותר. קנקנים קונבנציונליים רבים מכילים כלור, אשר לא רק משנה את הצבע והריח, אלא גם מזלזל בוויטמין E. כימיקל נוסף המשמש להלבנת קמח קונבנציונלי, כלור דו ־ חמצני, פוגע במערכת העצבים ומוריד ויטמין E מקמח. אפשר גם למצוא כימיקלים בקמח שהם בטוחים לצריכה. למרבה המזל, עוגיות ללא גלוטן זמינות בגרסה נטולת גלוטן.

כשאופים את העוגיות, תשאירו מספיק מקום בין כל אחד מהם. הבצק הנוזלי נוטה להתפזר קצת, אז אולי כדאי להשתמש במחבת חצי גיליון ולאפות ארבע עוגיות בכל פעם. אבל זכרו, אם אתם לא רוצים לאפות יותר מדי עוגיות, אתם יכולים גם לחתוך את המתכון לשניים ולהכין ארבע עוגיות. תצטרך רק חצי מהמתכון. המתכון עושה בערך 12 עד 14 עוגיות.

כשאופים עוגייה נטולת קמח, אתה רוצה לעשות אותם קצת יותר עבה מהרגיל. תוסיף עוד חלבון ביצים אם הבלילה שלך עבה מדי. לאחר ערבוב הבלילה, לקפל בשוקולד צ 'יפס ולאפשר לו לנוח במשך 15 דקות. לאחר מכן, הפיצו את הבלילה על יריעות אפייה בתלים. לאפות במשך 12 עד 14 דקות, עד העוגיות מבריקות וסדוקות קלות. לאחר האפייה, אל תשכח לאפשר להם להתקרר לגמרי לפני ההגשה.

פרטים נוספים: https://www.rcookiebox.co.il/c/%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A7%D7%9E%D7%97