בקרדי מוחיטו – משקה קיץ דל קלוריות

מוחיטו בקרדי הוא אחד מאותם קוקטיילים קיץ כי הוא מושלם לשרת ביום קיץ חם. הוא מיוצר עם רום ומיץ ליים, סוכר, סודה ונענע. המשקה הזה מוגש הכי טוב במשקפי הייבול. ניתן להגיש אותו גם על גבי קרח, מה שהופך אותו לאידיאלי לבידור. המאמר הבא יסביר את תולדות המוג "יטו הקלאסי. ‏ המרכיבים פשוטים אך יקלו על התהליך כולו.

BACARDI Mojito הוא קוקטייל רום אמיתי ומשולב המשלב את הטעם החמוץ של הקאריביים משקה זה מוגש מעל קרח והוא מיוצר באופן מסורתי עם וודקה. אבל עם גרסת הבכורה החדשה שלו, אתה יכול ליהנות מהגרסה המסורתית בלי הסוכר. זה בריא יותר למסיבות ופיקניק כי זה מכיל רום אמיתי וטעמים טבעיים.

מוחיטו המקורי משתמש ברום עליון, מיץ ליים ונענע. הסוכר מוסיף טעמי סאצ 'רין שגורמים לקוקטייל להיות טעים, בעוד שהגרסה האמיתית מתוקה יותר, זה עדיין לא לא נעים. המשקה הזה חייב להיות בגלל הטעמים הטבעיים והפיז. המשקה הזה גם דל בקלוריות, אז זו בחירה טובה אם אתה רוצה לנסות משהו חדש.

משקה טעים זה מכיל רום אמיתי, מיץ ליים, נענע, ומרכיבים אחרים. הסוכר הוא מה שעושה את המשקה מתוק. למרות שזה קוקטייל נהדר, חשוב לציין כי רום זה לא פחמתי, מה שהופך אותו פחות מסוכן. אם אתה מעדיף את הפיז, אפשר להשתמש בסודה. מוחיטו בקרדי הוא קוקטייל טעים ומרענן מושלם לפיקניק או למסיבה הבאה שלך.

ממה עשוי ברקדי מוחיטו?

מוחיטו המקורי עשוי מרום אמיתי, מיץ ליים, נענע וסוכר. חביות האלון שהתיישנו הרום לתת את הטעם. מלבד סוכר, הוא מכיל גם טעמים טבעיים, כולל קינמון ואגוז מוסקט. בעוד שהמוג 'יטו המקורי אינו פחמתי, הקוקטייל הקלאסי החדש של בקרדי מוג' יטו מכיל 15 אחוז אלכוהול והוא אלטרנטיבה מצוינת לוודקה. המשקה הזה הוא ניסיון חובה לכל מי שאוהב משקאות ויסקי.

מוחיטו מקורי עשוי מנטה ורום אמיתיים. זה טעים עם סיד ומנטה אמיתיים. לכל הגרסאות יש את אותם מרכיבים. חשוב לזכור שהמוג "יטו המקורי עשוי מרום מזוקק אמיתי, סוכר, ואינו פחמתי. זה משקה חזק עם עקביות מתוקה וקצפנית. בנוסף למרכיבים האמיתיים, עדיף להוסיף מים מוגזים אם אתה רוצה את הטעם של הרימון.

מוחיטו הקלאסי הוא קוקטייל הרום הטוב ביותר. זו דרך נהדרת לחגוג יום קיץ חם. זו בחירה נהדרת למסיבה, ברביקיו, או פיקניק. אם אתה אוהב רום, נסה את הקוקטייל הקלאסי בקרדי מוחיטו, משקה מבוסס רום 15% זה אידיאלי לבריחה טרופית.

מוחיטו המקורי הוא משקה טרופי שהוא אהוב בקרב אוהבי רום. הוא עשוי מרום ומנטה אמיתיים וטעם נהדר עם מיץ ליים, סודה, וסוכר. מוחיטו בקרדי, למרות טעמו האקזוטי הוא קוקטייל קלאסי שניתן ליהנות ממנו בכל מקרה. קל להכין בבית בעזרת כמה מרכיבים בלבד. הקוקטייל הקלאסי של בקרדי מוחיטו הוא 15 אחוז אלכוהול והוא המשקה המושלם להגיש במנגל.

לקוקטייל מוחיטו הקלאסי של בקרדי יש טעם טרופי טעים. מרכיביו כוללים רום אמיתי וטעמים טבעיים. מוחיטו זה מיוצר עם רום BACARDI Superior, שיש לו 15% אלכוהול. המשקה הזה נהדר בשביל ברביקיו או מסיבה. זה משקה נהדר לחלוק עם משפחה וחברים! זה נהדר בשביל ברביקיו, כמו גם הטעם הטעים!

בקרדי מוחיטו הם קוקטיילים מרעננים עם טעם פירות הדר. המיץ המתוק, העשב והלימון שלו הופכים אותו למשקה הקיץ המושלם. ניתן לאתר את מקורותיו להוואנה. המתכון המקורי כולל אגוארדיאנטה ד 'קנה (קנה סוכר מרוסק), מיץ ליים, נענע, מי סודה ומי סודה. בקרדי כיסה את הרום שמשתמשים בו במוג 'יטו.

למידע נוסף על ברקדי מוחיטו, לחצו כאן: https://www.eliasi.co.il/productinfo.aspx?prodid=571