כיצד לבחור את מתקן בר המים האמין ביותר?

עבור משפחות רבות, גישה למשקאות קרים וטעימים על פי דרישה היא הכרחית. הדבר נכון במיוחד עבור בעלי אורח חיים עמוס ואינם יכולים לחכות לקבל מים. מתקן מים ביתי הוא השקעה גדולה. יחידות אלה יכולות לספק במהירות ובקלות משקאות חמים או צוננים כמעט לכל אחד בבית תוך דקות ספורות. מכשירים מסוג זה נוחים במיוחד לתלמידים, לקשישים ולאנשים בעלי מוגבלויות שאינם יכולים לשתות מברז רגיל או מקרח בעצמם.

היחידות הפופולריות ביותר הן מודלים מובנים, נגדי או קנקן. יחידה מובנית היא הקלה ביותר לשימוש. הוא פשוט מחליק מתוך הקיר ומזין מים דרך הברז לתוך אחד הבקבוקים הקטנים מעליו. יחידה זו אינה דורשת קירור. הנוזל פשוט מוכנס לתוך מיכל שיושב עליו. סוג זה של מצנן מים הוא גם קומפקטי.

יחידה זו נראית דומה לכל מכשיר ביתי טיפוסי. יש לו חיצוני שחור וגוף. הוא גם מסומן במספר F. בגרסה הנגדית יש גוף כסוף או בצבע כרום והוא מעוצב לשימוש ממש על הדלפק. אם ליחידה יש קנקן, התפוזים יהיו מעל המתקן. ידית המגיש תתאים מתחת לכיור. סגנון זה הוא הקל ביותר לשימוש, והוא דומה ביותר הבנוי.

ישנם שני סוגים של מתקני קרירה נגדית. לסוג הראשון יש זרבובים מחוברים בצידי היחידה. זרבובים אלה מאפשרים למגיש להיות מלא ומוסר ישירות מהראש הנגדי. לאפשרות זו יש חיסרון. אתה צריך למלא את הבקבוקים. כמו כן, אם המים הקרים שלך משומשים לשתייה, אתה צריך את הנוצה להיות מרוקן. ניתן כמו כן לרכוש בר מים דרך צלול, ברי מים לבית ולעסק

אפשרות נוספת היא מקרר הטעינה התחתון. ליחידה הזאת אין זרבובים, אז אתה לא צריך למלא את הבקבוקים. במקום זאת, אתה פשוט מפנה את הידית כדי לקבל מים קרים מלמעלה. אפשרות זו אינה באה בדרך כלל עם בקבוקי פלסטיק כי הם יקרים מדי. בקבוקים נמכרים לעתים קרובות בנפרד.

עליך גם לזכור את איכות הבקבוק שאתה קונה לביתך. אתה צריך לקנות רק מים מסוננים שטוהרו במקור. מים מטוהרים אינם מגיעים עם בקבוקי פלסטיק. מים מסוננים יקרים יותר, אבל הם טובים יותר לסביבה. מקרר מים עם מסנן הוא האפשרות הטובה ביותר אם אתה רוצה מים מטוהרים או מסוננים בבית.

כמו כן, לוודא המתקנים אתה מסתכל הם דליפה הוכחה וחסין טמפרו. דליפה של כימיקלים וחומרים אחרים לתוך הבקבוקים יכולה לגרום לאנשים לחלות או לגרום לתוצאות חמורות. ניתן היה לראות בבירור שהמים שזרמו מן המתקן היו מזוהמים. במקרה זה, תרסיס שנבנה באור לילה עם תרסיסי מים חמים שנראה בבירור יהיה תוספת מועילה.

כאשר בוחרים את מקרר המים הנכון, יש הרבה לקחת בחשבון. אחד משיקולים אלה הוא איך המתקן נראה. קו מים בכיור הוא חיוני אם ברצונך לספק לביתך מים מטוהרים ומסוננים. מתקן כזה יאפשר לך לשתות מים נקיים ובטוחים מתי שתרצה.