ציוד הפיצריה החיוני ביותר

כלי בישול מקצועיים, שולחנות ורהיטים הם מרכיבים חיוניים בפיצריה מוצלחת. חנות אספקת מסעדות ארוכה תעזור לך לבחור את הציוד הנכון לנהל עסק פיצה מצליח. חנות מסעדה זו מוכרת גם כלי שולחן וכלי הגשה. בדוק את חנות או חדרי תצוגה באינטרנט למלאי מלא יותר. יש מקורות מקוונים רבים לציוד פיצריה. אתה אפילו יכול לקנות אספקת הפיצה שלך בכמויות ולחסוך עוד יותר!

פיצריה צריכה מגוון של ציוד בישול. תנורי פיצה חיוניים לפיצריה מוצלחת. ניתן להשתמש בהם עם מקור חום חשמלי או גז. הם הדרך הטובה ביותר להכין פיצות באיכות גבוהה. גם תנור שילוב הוא אופציה. ניתן להגיש מזון מרובה במקום אחד עם תנור משולב, כגון מקלות לחם וקלצונים. בשביל עסק פיצה מצליח, בטח יש לך מערבל בצק. מערבל זה יכול לשמש להכנת רטבים שונים או בצק. אתה יכול גם לעשות רטבים משלך עם מערבלי בצק כוכבי לכת.

ציוד להכנת פיצה מגיע בצורות שונות. אתה יכול לקבל קונטרסטופ או תנור. תנורי הנגד נוחים משום שניתן להשתמש בהם למטרות מרובות, כמו בפיצריה חיצונית. אתה צריך גם לרכוש חביות בירה, כמו גם מצנני בקבוקים. אם אתם מתכננים למכור פיצה באינטרנט, הקפידו להשיג מערכת מחשב עם יכולות רשת. כדאי שתכלול מסך וידיאו או טלוויזיה. אפשר להוסיף מערכת יין ובירה לפיצריה שלך.

מה יכול להקל עליכם בבחירת של ציוד פיצריה?

בחירת ציוד פיצריה יכול להיות מאתגר, אבל זה לא חייב להיות קשה. תערובת מושלמת של מרכיבים, מיקסר נהדר, ותנור פיצה כולם נחוצים ליצירת הפיצה המושלמת. הכנת מרכיבים טריים וחימום מראש של האבן חיוניים להצלחה בהכנת הפיצה. רכישת שרת פיצה תוסיף לשירותך ותעזור ללקוחותיך ליהנות מחוויה טעימה. ‏

פיצריה מצוידת היטב יכולה לשמח את הלקוחות שלך. מערבל בצק הוא כלי חיוני שיכין בצק. חותך פיצה יכול לעזור לך ליצור קרום יפה ודק. אתה יכול גם להשתמש בתנור כדי לאחסן את המרכיבים שלך. אתה יכול לקנות תנורי נגד לאפייה, למרות שאתה לא צריך אחד. יתרה מזו, תנורי הנגד גמישים יותר. הם יכולים לשמש גם למשלוח פיצה.

חותך הפיצה הנכון הוא פיסה חיונית של ציוד פיצריה. זה לא רק חותך פיצה. זה חיוני לכל פיצריה. זה עושה פאי טעים ויפה. חותך הבצק יעזור להפוך את מדי הבצק לכושר. החותך הוא חלק חיוני בתהליך. השף ישתמש בו לחתוך את הבצק. אם הפיצה פרוסה, הסכין תחתוך אותה לחתיכות קטנות.

ציוד הפיצריה לא שלם ללא מערבל בצק מסחרי. לא מומלץ להשתמש במיקסר פלנטרי כי הוא לא יכול להתמודד עם בצק צפוף. המערבלים האלה יעילים יותר ויכולים להתמודד עם נפח גדול יותר של בצק. הם גם עמידים מאוד ויכולים לעמוד בשימוש כבד. אתה אפילו יכול לקנות אחד נייד לתחבורה קלה ואחסון. מערבל בצק מסחרי הוא פיצה חיונית לכל פיצריה.

בשביל עסקי הפיצה, תנור פיצה הוא חיוני. תנור סיפון חיוני לפיצריה. חייב להיות לו מקור חום חשמלי או גז. תנור סיפון מסוע הוא פחות אינטנסיבי לעבודה ויותר יעיל עלות מאשר אחד מסורתי. שני התנורים חייבים להישמר נקיים ובתנאי עבודה טובים כדי להימנע מתאונות ונזקים. כדי להבטיח יעילות מרבית, כדאי לרכוש את הדגמים העדכניים ביותר של תנורים אלה. זה יאפשר לך להתמקד בהיבטים חשובים יותר של העסק, תוך התמקדות בתפריט.

המשטח המרכזי של הפיצריה הוא התנור שלו. ייצור הפיצה דורש תנור פיצה. תנור סיפון הוא תנור גדול המשמש לאפיית עוגות. בנוסף לתנור הפיצה, ניתן להשתמש בתנור כדי לאפות קלצונים ומקלות לחם. תנור מסירה יחסוך לך זמן ומאמץ. ואל תשכח שהבצק הוא לב הפיצריה.

לפרטים נוספים על ציוד לפיצריות, לחצו כאן: http://timegroup.co.il/%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA/